Blue Subs

Blue Subs

Super Junior 15
Blue Subs

Blue Subs

Super Junior 15

We Got Married - Siwon & Liu Wen ft Henry ''part2'' (2015) [PerSub]


لینک دانلود فایل ها + زیرنویس فارسی

 




عنوان برنامه: We Got Married

زیرنویس : فارسی


Name: We Got Married - Siwon & Liu Wen (2015)

Host : Uploadboy

Format : Mp4

Resolution: 480p
Sub Format : SRT



خلاصه:

برنامه ای پرطرفدار که برای زوج ها ساخته شده است. در این برنامه نحوه ی اشنایی و سرگرمی ها و شیوه ی خاطره سازی را به زوج ها یاد میدهد.




با حضور:
Siwon & Liu Wen
 و حضور افتخاری زوج:
Henry & Yewon



توجه1: این برنامه 12 قسمت داره اما در این پست فقط 6 قسمت اخر این برنامه قرار گرفته برای دانلود قسمت های قبل از دسته ها استفاده کنید.



Files



ترجمه: Mahsamk116
زیرنویس: Niloofar & Mahsamk116 & Razie976 & space Invader


منبع: @Sjpersub
ممنون از همگی

 

نظرات 5 + ارسال نظر
fatemeh جمعه 16 اسفند 1398 ساعت 10:06

سلام خسته نباشید می خواستم اگر میشه نگاه کنید ببینید چرا من نمی تونم زیر نویس دانلود کنم مشکلی پیشت اومده که شما قادر به حلش هستید یا مشکل از وسیله ی دانلود منه یا نکته ای هست که باید رعایت کنم و‌نمی کنم ؟؟؟

سلام لینک مشکلی نداره عزیز. شاید چند روزی اوپیزو خراب بوده اما الان درست شده این اتفاق گاهی پیش میاد دوباره امتحان کن

F.el پنج‌شنبه 15 آذر 1397 ساعت 20:12

سلام
خیلی ممنون بابت برنامه ها و زیرنویسا.
من خیلی دنبال وی گات کامل مرید لیتوک گشتم اما نتونستم جایی رو پیدا کنم که به طور کامل گذاشته باشه و پارت هاش ناقص نباشه.
برنامشو قرار میدید ایا؟؟؟

سلام عزیزم ممنون از حمایت شما
صبور باشید قراره بذاریمش

fatima یکشنبه 20 آبان 1397 ساعت 08:48

سلام وقت بخیر امکانش هست برنامه ما ازدواج کردیم هیچول و لیتوک هم بذارین؟خیلی مهم نیست ساب داشته باشه یا نداشته باشه من هرچی گشتم لینکاشو پیدا نکردم

بدون زیرنویس نمیتونیم بزاریمشون پس صبور باشید که به زودی زود براتون همه رو میزاریم ممنون از حمایتتون

hanieh دوشنبه 5 شهریور 1397 ساعت 04:02

سلام دستتون واقعا درد نکنه
خیلی سایت خوبی دارید
راستش من تازه الف شدم بعد یه سوال داشتم ایا دونگهه هم تو we got شرکت کرده؟اخه تو اینستا چندتا پست دیدم با یه دختره سر قرار می زارنش اگه شرکت کرده میشه اونم بزارید

سلام عزیزم ممنون از حمایت شما..
تنها نبود توی ویگات مرید لیتوک مهمان بود و اونجا به همراه چند عضو دیگه ی سوجو یه برنامه ی دگه برگذار کردن . اگه فرصت بشه حتما میزاریمش

adele یکشنبه 4 شهریور 1397 ساعت 01:20

سلام
دستتون درد نکنه
شما خیلی باحالی
میشه برنامه هیچول هم تو با هم ازدواج کردیم رو با زیرنویس بزارین
فکر کنم لیتوک هم شرکت کرده بود
ممنون

سلام ممنون از حمایت شما عزیز
اگه فرصت بشه حتما .. کیه که بدش بیاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد