Blue Subs

Blue Subs

Super Junior 15
Blue Subs

Blue Subs

Super Junior 15

دانلود Hjsplit نرم افزار چسباندن فایل ها



دانلود در ادامه ...



این برنامه به منظور چسباندن چند پارت برای تشکیل فایل اصلی به کار می رود. لطفا با دقت مراحل چسباندن را بخوانید و انجام دهید.

قدم اول: تمام پارت های مورد نظر خود را دانلود کنید و در یک پوشه قرار دهید
دوم: دقت داشته باشید که نام پارت ها باید یکی باشد و در اخر اسم ان ها و بعد از نقطه باید عدد پارت ها نوشته شده باشد به طور مثال مانند این جملات زیر مرتب باشند. و به ترتیب عدد ها دقت کنید
( Strong heart Ep 65.avi.001
Strong heart Ep 65.avi.002
Strong heart Ep 65.avi.003)
اگر عدد ها درست نباشند فایل اصلی شما ناقص میشود. پس در صورت نادرست بودن خودتان انها را به صورت 001 / 002/ 003 شماره گذاری کنید.
سوم: برنامه ی Hjsplit را بعد از نصب شدن باز کنید و روی گزینه ی Join کلیک کنید و بعد گزینه ی Input file را انتخاب کنید و به پوشه ای بروید که تمام پارت ها را بعد از دانلود شدن انجا گذاشته اید.
چهارم: پارت اول از برنامه ی خود را انتخاب کنید و بعد گزینه ی Start را کلیک کنید و منتظر بمانید تا 100 درصد چسباندن فایل اصلی تمام شود و بعد Ok را بزنید.
فایل اصلی شما در همان پوشه ای قرار گرفته است که پارت های برنامه را گذاشته اید.
فایل اصلی را باز کنید و ببینید که نوار سفید پلیرتان کامل میشود در صورتی که کامل نشد و فایل اصلی شما ناقص ماند فایل را پاک کرده و دوباره مسیر بالا را از اول بروید .
در صورتی که بعد از تکرار مراحل باز هم فایل اصلی شما خراب بود پس مشکل از پارت های شماست. یکی از پارت ها به درستی شماره گذاری و یا دانلود نشده است.


دانلود Hjsplit :

لینک


ممنون از همگی
نظرات 1 + ارسال نظر
سپیده پنج‌شنبه 17 اسفند 1396 ساعت 20:29

سلام
سوپر تی وی در دست کار هست؟! یا توی برنامتون برای ترجمه نیست؟!

داره ترجمه میشه هر وقت که کامل شد میزاریمش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد